preskoči na sadržaj

Osnovna škola "August Harambašić" Donji Miholjac

Login
Ime smo dobili po...

Ponosni smo na....

Kalendar
« Kolovoz 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Tražilica
Stručno usavršavanje

Stručni skupovi- prijava

Izdvajamo

Vremenik pisanih provjera

Pristup informacijama

Preporučujemo...

Udžbenici iz informatike

Školska učilica 

Prijavi zlostavljanje

Prijava zlostavljanja na Internetu

Sandučić povjerenja

Sandučić povjerenja

Pozdrav svima koji ćete barem ponekad zaviriti u SANDUČIĆ POVJERENJA.

U njemu ćete moći naći odgovore na pitanja koja vas zanimaju, a o kojima se, možda, niste usudili pitati. 

U Sandučiću će se naći teme vezane uz obitelj, školu, ljubav, prijateljstvo...

Budući da smo pri kraju nastavne godine i da mnogi od vas muku muče s ocjenama, ispitima, ispitivanjem, mislim da nije naodmet saznati nešto više o učenju, odnosno, načinima kako ga učiniti lakšim i učinkovitijim.Stoga ću vam ponuditi nekoliko praktičkih savjeta koji će vam, nadam se, u tome pomoći:

 •dobro je imati stalno mjesto za rad

•za vrijeme učenja treba smanjiti mogućnost pada koncentracije (npr.gledanje TV, puštanja zanimljivog programa na radiju ili razmišljanja o tome koje obaveze treba izvršiti)

•u početku učenja važno je što više puta ponoviti građu jer se tako smanjuje mogućnost zaboravljanja upamćenog gradiva (ponavljanje uz kratke sažetke pojedinih tematskih cjelina)
 

•koristiti mnemotehnike za što lakše pamćenje novih, važnih ili neobičnih sadržaja (npr. mentalne mape)

•učiniti građu što smislenijom, tj. povezati sa starim gradivom (razumijevanje gradiva olakšava učenje i čini ga zanimljivijim)

•koristiti samoispitivanje
 
•učiti prepričavanjem gradiva svojim riječima
 
•postavljatia ''A zašto?'' pitanja  (navođenjem argumenata zašto je nešto takvo kakvo je, zapravo možemo doći i do uzroka neke pojave i u svakom slučaju ćemo ju dobro upamtiti i povezati novo sa starim gradivom 

•učenje treba rasporediti u vremenu tj. stvoriti dugoročni plan učenja

•grupirati u kategorije sličnu građu

•izbjegavati kampanjsko učenje jer je njegov učinak vrlo slab  jer uči se u premorenom stanju, kad se teže koriste prednosti samoispitivanja i mnemotehnika i njegove su posljedice takvog učenja : umor, rastresenost i napetost kada je to najmanje poželjno – u vrijeme ispitivanja znanja 

•gradivo koje se želi zapamtiti na dulje vrijeme treba prenaučiti (ponoviti 2-3 puta, učiniti ga otpornim na zaboravljanje)

•nagraditi se za uspješno ostvareno učenje (npr., za dva sata učenja nagraditi se odlaskom na kavu s prijateljima, gdje se mogu razmijeniti informacije o naučenome gradivu).
 
Želim vam svima uspješan kraj nastavne godine i pozivam na suradnju ubacivanjem vaših pitanja u saddučić koji se nalazi u holu Škole.
 
stručna suradnica psihologinja Renata Siročić-Pleić
 

 

podsjećam učenike da se za sve problema koji ih  muče, a u rješavanju kojih im može pomoći psihologinja, mogu javiti ma sljedeću e-mail adresu: sanducic.pov@gmail.com.

Radujem se našoj suradnji smiley

preskoči na navigaciju